Ahad, 13 Februari 2011

pink..pink..

luv pink...           
hri ni hri ke3 blog ku..dah ada hampir 87 org telah jln2 di blog ku..smbil menaiki mini cooper serta bkasut tumit tinggi yg tumit tinggi yg runcing tu..(sumpah itu bukan kasut aku... brgitu juga dgn kete itu!!!)


emmm...trima kasih pda kawanku yg tlh mgambil gmbr yg di atas2...
ok itu sumpah aku yg punya..itu lah harta pink yg paling mahal aku ada..
bukan mahal mna pun..aku amat syg kn laptop pink aku tu..walau pun huhuhu..laptop aku tu ada sikit pnyakit nya..namun masih sihat utuk jari jemari ku ni megetuk2 nya lagi..masih setia pda ku...


aku ada 2 henset pink yg sngt comel..
ada 1 bekas pencil yg sngt comel..
pda aku semua comel...
mungkin korang agak myampah bca blog aku ni kn..x per aku x paksa korang nk bca pun...
tp aku psti korang akan teruja mgikuti blog luv pink yg brgitu cntik ni..
hikkhik..jgn ada yg marah tau..
aku buat blog ni sekadar suka2 jer..
mungkin x ada org bca pun..
x per..aku tulis..aku bca sndri..
aku buat skadar suka2..
brkonsgi crita aku...echa..dan isu2 semasa yg ada..
ok lah...ckup dlu utk hari ni..
aku syg korang semua...
luv u all..



1 ulasan:

Khairul berkata...

Pening semua pink.. :P